uzupełnienie danych odbioru nagrody

Kacper Jankowski 21 stycznia 2021 roku

Przypomnienie o uzupełnieniu danych odbioru nagrody w BNP Paribas

uzupełnienie danych odbioru nagrody

Uzupełnienie danych odbioru nagrody:

Drogi uczestniku, jeśli brałeś udział w jednej z poniższych promocji to przypominam o uzupełnieniu danych odbioru nagrody od BNP Paribas:

  • „Krótka piłka”
  • „Premia na zapas”

Jest to zestawienie dwóch promocji w których zbliża się termin do uzupełnienia danych odbioru nagrody (o ile spełniliśmy warunki) dla przypomnienia opisze warunki jakie musieliśmy spełnić w każdej z nich.

„Krótka piłka”

W promocji tej trzeba było złożyć wniosek najpóźniej do 28.10.2020 r, a następnie zawrzeć umowę i aktywować kartę do 13.11.2020 r. Gdy już posiadaliśmy Konto Otwarte na Ciebie wraz  z kartą debetową wystarczyło spełnić następujące warunki w listopadzie i grudniu:

  •  Wykonać min. 5 płatności kartą lub płatnością BLIK
  • wykonać minimum jeden przelew za pomocą bankowości internetowej (GOonlinie) lub płatność mobilną (GOmobile)

Za spełnienie tych warunków bank przyzna nam dwa bony do sieci sklepów Decathlon o wartości 100 zł i 150 zł oraz piłeczkę tenisową. Do 18.01.2020 r bank wyślę nam maila informującego o przyznaniu nagrody oraz zawierającego dane do zalogowania na stronie promocji w której trzeba uzupełnić adres korespondencyjny do odbioru piłeczki tenisowej. Same bony zostaną nam przekazane SMSem w formie kodów do 31.01.2021 r.

Do spełnienia pozostają nam wcześniej opisane warunki, aby uzyskać 3 część nagrody w formie bonu (100 zł) również do Decathlonu. Informacja dotrze do nas maksymalnie do 25.02.2021 r, a kod do końca lutego.

Całość artykułu tutaj.

„Premia na zapas”

„Premia na zapas” promocja w której premia została podzielona trzy części za każdą z nich otrzymamy po 100 zł.  Za nim jednak mogliśmy przystąpić do spełniania warunków musieliśmy zarejestrować się na stronie promocji i maksymalnie do 29.11.2020 r złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową. Na aktywacje karty czas był do 30.11.2020 r, gdy wszystko to wykonaliśmy, aby zgarnąć 300 zł premii na start należało w grudniu spełnić:

  • zapewnić wpływ min. 500 zł
  • min. 1 przelew za pomocą bankowości internetowej (GOonline) lub płatnością mobilną (GOmobile)
  • 3 płatności kartą lub BLIKiem

Spełniając powyższe warunki zostanie nam przyznana pierwsza część nagrody, czyli 100 zł bank poinformuje nas droga mailową o jej przyznaniu do 19.01.2021 r. Gdy otrzymamy wiadomość drogą mailową mamy czas do 26.01.2021 r, aby zalogować się na stronie promocji i wpisać numer konta na który chcemy by została wysłana premia. Kolejne bonusy otrzymamy za spełnienie tych samych warunków w styczniu i lutym, otrzymamy je kolejno do końca miesiąca następującego po miesiącu w którym spełniliśmy warunki.

Całość artykułu tutaj.

Brak wiadomości w skrzynce mailowej

Niestety czasami może wystąpić jakiś błąd i informacja o przyznaniu nagrody wraz z kodem potrzebnym do zarejestrowania się na stronie promocji nie pojawi się u nas na mailu. Pamiętajmy przed jakimkolwiek działaniu by sprawdzić wszystkie zakładki łącznie ze spamem, jeśli nigdzie nie ma owej wiadomości należy zgłosić reklamacje, a możemy zrobić to w następujący sposób:

„1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji „Krótka piłka”) pilka@bnpparibasplus.pl lub (w promocji „Cyber Monday z Bankiem”) cybermonday@bnpparibasplus.pl, lub (w promocji „Premia na zapas”) premianazapas@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.”
Proces reklamacji dla każdej z trzech promocji wygląda tak samo.

 

 

 

Skomentuj

Udostępnij

Skomentuj

Udostępnij

Analizujemy najlepsze konta bankowe. Sprawdź, które z nich są darmowe.

Skorzystaj z pomocy profesjonalnego doradcy kredytowego.

Zobacz również

Szukaj

Komentarze

Dodaj komentarz

Podziel się w social media