Uzupełnienie danych odbioru nagrody:
Drogi uczestniku, jeśli brałeś udział w jednej z poniższych promocji to przypominam o uzupełnieniu danych odbioru nagrody od BNP Paribas:
- „Krótka piłka”
- „Premia na zapas”
Jest to zestawienie dwóch promocji w których zbliża się termin do uzupełnienia danych odbioru nagrody (o ile spełniliśmy warunki) dla przypomnienia opisze warunki jakie musieliśmy spełnić w każdej z nich.
„Krótka piłka”
W promocji tej trzeba było złożyć wniosek najpóźniej do 28.10.2020 r, a następnie zawrzeć umowę i aktywować kartę do 13.11.2020 r. Gdy już posiadaliśmy Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową wystarczyło spełnić następujące warunki w listopadzie i grudniu:
- Wykonać min. 5 płatności kartą lub płatnością BLIK
- wykonać minimum jeden przelew za pomocą bankowości internetowej (GOonlinie) lub płatność mobilną (GOmobile)
Za spełnienie tych warunków bank przyzna nam dwa bony do sieci sklepów Decathlon o wartości 100 zł i 150 zł oraz piłeczkę tenisową. Do 18.01.2020 r bank wyślę nam maila informującego o przyznaniu nagrody oraz zawierającego dane do zalogowania na stronie promocji w której trzeba uzupełnić adres korespondencyjny do odbioru piłeczki tenisowej. Same bony zostaną nam przekazane SMSem w formie kodów do 31.01.2021 r.
Do spełnienia pozostają nam wcześniej opisane warunki, aby uzyskać 3 część nagrody w formie bonu (100 zł) również do Decathlonu. Informacja dotrze do nas maksymalnie do 25.02.2021 r, a kod do końca lutego.
„Premia na zapas”
„Premia na zapas” promocja w której premia została podzielona trzy części za każdą z nich otrzymamy po 100 zł. Za nim jednak mogliśmy przystąpić do spełniania warunków musieliśmy zarejestrować się na stronie promocji i maksymalnie do 29.11.2020 r złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową. Na aktywacje karty czas był do 30.11.2020 r, gdy wszystko to wykonaliśmy, aby zgarnąć 300 zł premii na start należało w grudniu spełnić:
- zapewnić wpływ min. 500 zł
- min. 1 przelew za pomocą bankowości internetowej (GOonline) lub płatnością mobilną (GOmobile)
- 3 płatności kartą lub BLIKiem
Spełniając powyższe warunki zostanie nam przyznana pierwsza część nagrody, czyli 100 zł bank poinformuje nas droga mailową o jej przyznaniu do 19.01.2021 r. Gdy otrzymamy wiadomość drogą mailową mamy czas do 26.01.2021 r, aby zalogować się na stronie promocji i wpisać numer konta na który chcemy by została wysłana premia. Kolejne bonusy otrzymamy za spełnienie tych samych warunków w styczniu i lutym, otrzymamy je kolejno do końca miesiąca następującego po miesiącu w którym spełniliśmy warunki.
Brak wiadomości w skrzynce mailowej
Niestety czasami może wystąpić jakiś błąd i informacja o przyznaniu nagrody wraz z kodem potrzebnym do zarejestrowania się na stronie promocji nie pojawi się u nas na mailu. Pamiętajmy przed jakimkolwiek działaniu by sprawdzić wszystkie zakładki łącznie ze spamem, jeśli nigdzie nie ma owej wiadomości należy zgłosić reklamacje, a możemy zrobić to w następujący sposób:
„1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji „Krótka piłka”) pilka@bnpparibasplus.pl lub (w promocji „Cyber Monday z Bankiem”) cybermonday@bnpparibasplus.pl, lub (w promocji „Premia na zapas”) premianazapas@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.”