Bankowość mobilna PeoPay

Kacper Jankowski 8 stycznia 2021 roku

Nowoczesna bankowość mobilna od Pekao S. A. – Aplikacja PeoPay od A do Z

Bankowość mobilna PeoPay

Nowoczesna bankowość mobilna z PeoPay

PeoPay jest to aplikacja mobilna banku Pekao S.A., która umożliwia nam łatwy dostęp do swojego konta oraz zarządzanie swoimi finansami. Po pobraniu aplikacji i jej zainstalowaniu na urządzeniu mobilnym, pierwsze co widzimy to przejrzysty interfejs dający nam wybór trzech opcji: wyboru języka, zalogowania się do konta oraz do zostania klientem banku.

Zaloguj się i korzystaj wygodnie! Nowoczesna bankowość mobilna PeoPay

Po poprawnym zalogowaniu się, naszym oczom ukazuje się główny panel w którym widnieje nasze saldo konta oraz numer rachunku osobistego. W głównym panelu mamy do wybory opcje takie jak

  • Wylogowanie się z aplikacji
  • Wybór formy kontaktu (czat, napisanie wiadomości, połączenie telefoniczne oraz biuro maklerskie)
  • Płatność BLIK, przelew lub płatność za pomocą skanu QR kodu

W dolnej części aplikacji mamy 5 zakładek kolejno: „Pulpit”, „Płatności”, „Historia”, „Dla Ciebie” i „Więcej”

„Płatności”

W zakładce Płatności widać 3 ikonki, które ułatwiają nam zarządzanie finansami: Odbiorcy Zdefiniowani, Zarządzanie Płatnościami i Nadchodzące Płatności. Pod ikonkami umieszczonych jest 7 rodzajów płatności

  • Przelew Krajowy
  • Przelew Własny
  • Przelew Na Telefon
  • Doładowanie Telefonu
  • Przelew Do Urzędu
  • Przelew Walutowy/Zagraniczny
  • BLIK

„Historia”

Zakładka Historia ukazuje nam całą historie naszych transakcji wygodną opcją jest wyszukiwarka na wypadek gdybyśmy nie mogli znaleźć któreś z operacji. Zaraz pod nią znajduje się wybór zakresu dni, miesięcy, a nawet lat do wyświetlenia historii naszych transakcji, możemy również określić filtry, aby ułatwić wyszukiwanie. Aplikacja pozwala nam na eksport historii operacji może nam się to przydać do potwierdzenia zdolności kredytowej po ukazaniu wpływów na konto. Dla ludzi bardziej interesujących się swoimi finansami bank umożliwił wykres wpływów i wydatków w opcji „Analiza Finansowa”.

 „Dla Ciebie”

W „Dla Ciebie” mamy dostępne 3 strony „oferty”, „Usługi” oraz „Bonusy”

Na pierwszej stronie mamy przedstawione wszystkie oferty banku m.in Pożyczki, rachunki, konta firmowe, karty debetowe, kredyty hipoteczne, karty kredytowe, lokaty i ubezpieczenia.

Na następnej stronie znajdziemy usługi z wnioskami urzędowymi (np. Wniosek Rodzina 500+ lub Wniosek Dobry Start) dyspozycjami takimi jak dostarczenie polisy, formularz wynagrodzenia, zaświadczenie o rachunku, zaświadczenie o transakcjach, zawieszenie wykonania umowy czy zaświadczenie o pożyczce lub kredycie. W cyfrowej tożsamości znajdziemy możliwość utworzenia profilu zaufanego, który jest bardzo przydatny w dzisiejszych czasach, ponieważ z jego pomocą możemy wszystkie urzędowe sprawy załatwić w pełni online. Kolejną ciekawą opcją jaką znajdziemy na tej stronie jest Western Union, która daje nam dostęp do dostęp do usług błyskawicznych przekazów pieniężnych w 530 tysiącach placówek w ponad 200 krajach.  Ostatnimi pozycjami na tej stronie są reklamacje dotyczące transakcji kartą, przelewów, opłat i prowizji oraz obsługi i funkcjonalności.

Na ostatniej stronie widnieją dodatkowe bonusy z których możemy skorzystać, takim bonusem jest program Bezcenne Chwile. W programie wystarczy zarejestrować naszą kartę z oznaczeniem Mastercard i wykonać jedną płatność za co otrzymamy 3400 punktów powitalnych, które możemy wymienić na bon o wartości 50 zł do wybranych sklepów. Więcej o programie Bezcenne Chwile napisałem w moim artykule

„Więcej”

W tej zakładce klikając w jedną z trzech ikonek możemy skontaktować się z bankiem, zobaczyć swój profil, czyli nasz adres, dane kontaktowe oraz dokument tożsamości. Ostatnia ikonka przeniesie nas na stronę, gdzie ukazane są wszystkie placówki, oddziały punkty usług maklerskich oraz bankomaty banku Pekao S.A. Pod ikonkami znajdują się opcje  do zarządzania kontem takie jak:

  • Panel Rodzica
  • Wiadomości
  • Metody Płatności
  • Autopay
  • Ustawienia
  • e-Dokumenty
  • Notowania
  • Oceń Aplikacje

Warto się zapoznać z każdą z nich, ponieważ ułatwi nam to wiele czynności.

Zostań Klientem Pekao dzięki aplikacji

Trzecią opcją w pulpicie startowym, którą mamy do wyboru w aplikacji PeoPay jest „Zostań Klientem Pekao” po jej kliknięciu mamy wybór kontynuowania wniosku po poprzednim wypełnieniu, otwarcie konta indywidualnego lub otwarcie konta firmowego.

Skomentuj

Udostępnij

Skomentuj

Udostępnij

Analizujemy najlepsze konta bankowe. Sprawdź, które z nich są darmowe.

Skorzystaj z pomocy profesjonalnego doradcy kredytowego.

Zobacz również

Szukaj

Komentarze

Dodaj komentarz

Podziel się w social media