Uczestniku promocji ,,Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III,, – uzupełnij dane i odbierz nagrodę !

1150 zł od Santander

Nadszedł czas na odebranie nagrody w wysokości 300 zł dla uczestników promocji ,,Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III,,. Sama promocja była organizowana na początku roku przez Santander Bank Polska wraz z pośrednikiem finansowym ebroker.

Jeśli osoba biorąca udział w promocji spełniła jej warunki to należy się jej aż 300 zł nagrody (lub 200 zł bez jednego warunku, o tym poniżej). Aby dokonać finalizacji promocji należy podać jeszcze numer konta, które zostało założone w promocji – na ten rachunek organizator przeleje nagrodę. Oczywiście z nagrodą możemy zrobić co chcemy, wypłacić, wydać kartą, kompletna dowolność.

Szczegóły promocji znajdziecie TUTAJ, dokładniejsze ,,wytyczne,, promocji pozwolę sobie przytoczyć poniżej:

  • Do dnia 29.02.2020. zarejestrować się na stronie promocji, następnie z odpowiedniego linku (z strony bądź maila) zawnioskować o Konto Jakie Chcę wraz z kartą – zaznaczając przy tym odpowiednie zgody
  • Do dnia 15.03. podpisać umowę o konto – domyślną opcją był kurier, który na ogół powinien pojawić się u klienta do kilku dni
  • W dwóch następujących po sobie wykonać 5 płatności kartą lub BLIK ( maksymalnie do 30.04.)
  • Zapewnić wpływ na minimum 1000 zł do 30.04. – uznawany był tradycyjny przelew z dowolnego rachunku naszego lub innej osoby

Nagrodę 200 zł otrzymamy za spełnienie wszystkich warunków prócz ostatniego, jeśli ktoś dodatkowo zapewnił wpływ 1000 zł to otrzyma aż 300 zł nagrody !

Już 14 maja organizator rozpoczął wysyłanie maili (termin to 15 maja włącznie). kolo 14:00 otrzymałem informację, że organizator rozpoczął wysyłkę, miała trwać ona do około 20-21. Jeśli na poczcie mail nie jest widoczny to proszę o sprawdzenie folderów spam i oferty, mógł tam przypadkiem wpaść. Czas na uzupełnienie numeru konta to 7 dni. Wypłata premii nastąpi do 31.05.2020.

Co zrobić jeśli nie dostałem maila?

Dostaje bardzo dużo pytań odnośnie finalizacji promocji, tej jak i innych. Pytania pojawiły się już 7 maja (mimo, że organizator może wysłać maile do końca dnia 15 maja).Postanowiłem wprowadzić na bloga nową serię, będę nie tylko przypominał wam o finalizacji, ale również pokazywał co zrobić przy braku maila w konkretnej promocji. Wróćmy jednak do Santandera … .

Należy zacząć od tego, że maile były rozsyłane już 14 maja do godzin wieczornych, część mogła wpaść do innych folderów na poczcie (spam. oferty itd.). Z doświadczenia wiem, że maile wysyłane ,,masowo,, i automatycznie potrafią czasem zostać odrzucone przez daną pocztę, często w promocjach bankowych jest problem z wp i o2 (tak wynika z moich obserwacji).

Co zrobić w takim przypadku? Złożyć reklamację!

“1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce “REKLAMACJE” podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r.

2. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

3. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.”

Zalecam jak najszybsze złożenie reklamacji, mamy wtedy możliwość szybszego uzyskania upragnionej premii. jeśli pojawią się jakieś problemy to zapraszam do kontaktu, poprzez formularz kontaktowy bądź Fanpage na Facebooku.

Jakie były dodatkowe bonusy?

Nawet 300 zł w formie zwrotów za rachunki

Do rachunku bank dodaje nam opcję skorzystania ze zwrotów za rachunki, rocznie możemy zyskać aż 300 zł!

500 lub 800 zł w programie poleceń

Jeśli polecaliśmy promocję innym i podaliśmy swój kod poleceń mogliśmy zgarnąć 50 lub 80 zł za każdego poleconego, który spełnił proste warunki. Kwota zależy od czasu, kiedy składaliśmy wniosek.

50 lub 80 zł z kodem poleceń

Jeśli użyliśmy kodu poleceń i spełniliśmy proste warunki to mogliśmy zyskać dodatkowe 50 lub 80 zł. Kwota zależy od czasu, kiedy składaliśmy wniosek.

150 zł za wpływ wynagrodzenia

Osoby, które skorzystały z promocji na początku roku mogły zyskać jeszcze dodatkowe 150 zł za wpływ wynagrodzenia w trzech miesiącach (po 50 zł za każdy miesiąc).

Zapisz się, a otrzymasz jako pierwszy informacje o nowych wpisach i najlepszych promocjach bankowych.

.

KOMENTARZE

Powiadom mnie
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Ela
Ela
3 miesięcy temu

Ta promocja to było jawne oszustwo, nie otrzymałam żadnej premii, mimo że spełniłam wszystkie warunki! W uzasadnieniu reklamacji wymienili sztampowo wszystkie chyba wszystkie możliwe warunki jakie występowały w promocji: czyli że już wcześniej miałem konto, że nie dopełniłem wpłat i płatności kartą i brak zgód marketingowych, czyli cytuję:
“Oficjalne uzasadnienie:
Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji:
– uczestnik miał już konto w banku.
Nie został również spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący braku zgody:
– na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
– na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
– na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
Nie został spełniony warunek określony w regulaminie akcji dotyczący wykonania co najmniej 5 transakcji w każdym z dwóch następujących po sobie miesiącach określonych w regulaminie oraz warunek wykonania minimalnej sumy wpływów w wysokości 1000 zł.”

JAWNE OSZUSTWO I ROBIENIE SOBIE JAJ Z POWAŻNYCH KLIENTÓW I LUDZI!
Dyspozycja zamknięcia konta już złożona i nie mam zamiaru do nich nigdy wracać, proszę więcej nie opisywać tych promocji, bo szkoda czasu i nerwów innych ludzi.
Wszystkie powyższe warunki zostały przeze mnie spełnione 100%, więc naprawdę to jest kpina, jak mnie potraktowali, i jaką odpowiedź uzyskałam na reklamacja. Totalna amatorszczyzna i totalnie niepoważne traktowanie klientów.

Sukcesywny newsletter

Najlepsze promocje
trwają tylko kilka godzin!

Dowiedz się jako pierwszy o nowych ofertach.

.